[和訳]Dangerously/Charlie Puth

This is gonna hurt but I blame myself first
傷つくだろう でも1番に自分を責めるんだ

Cause I ignored the truth
だって僕が真実を無視したんだから

Drunk off that love, my head up
愛を飲み干す 顔を上げて

There’s no forgetting you
君を忘れることなんてないよ

You’ve awoken me, but you’re choking me
君は僕に冷めてるけど僕の首を締めているんだよ

I was so obsessed
僕は執着しすぎていた

Gave you all of me
僕の全部を君に捧げるよ

and now honestly, I got nothing left
本当のことを言うと僕には何も残っていない

I loved you dangerously
危険なほどに君を愛していた

More than the air that I breathe
僕が息するための空気なんかよりも君は

Knew we would crash at the speed that we were going
僕たちのスピードでは衝突してしまうことなんて分かりきっていた

Didn’t care if the explosion ruined me
その爆発が僕を無茶苦茶にしてもよかったんだ

Baby, I loved you dangerously
ベイビー、危ないほど愛していた

Mmmm, mmmm

I loved you dangerously
本当に愛していたんだよ

Usually, I hold the power with both my hands
いつもは両手に力を握りしめていた

Tied behind my back
僕の後ろ手に縛られて

Look at how things change, cause now you’re the
train
どうやって変わっていくのかよく見てて、君は今電車同然だから

And I’m tied to the track
僕はその線路になりたいよ

You’ve awoken me, but you’re choking me
君は冷めたのに僕の息を止めようとしている

I was so obsessed
僕は執着しすぎていた

Gave you all of me
僕の全部を君に捧げるよ

and now honestly, I got nothing left
でも正直僕には何にもないんだ

Cause I loved you dangerously
君を愛しすぎたせいで

More than the air that I breathe
君は空気以上に大切なんだ

Knew we would crash at the speed that we were going
この速さだと僕たちはぶつかるって知っていた

Didn’t care if the explosion ruined me
爆発して台無しにされてもどうでもよかった

Baby, I loved you dangerously
ベイビー、本当に愛していたんだ

You took me down, down, down, down
君は僕を突き落とした

And kissed my lips quick goodbye
そして別れを告げ唇にキスをした

I see it now, now, now, now
今ならわかるよ

It was a matter of time
重要な時間だったってことを

You know I know
もう分かるよね

there’s only one place this could lead
繋がれるたった1つの場所のなんだ

Cause you are the fire, I’m gasoline
だって君は炎で僕はガソリン

I love you, I love you, I love you
誰よりも愛してる

I loved you dangerously
異常なほど愛してたよ

Ooh, more than the air that I breathe
息をしなくてもいい君が必要なんだ

Oh now, knew we would crash at the speed that we were going
このままいけば終わってしまうとわかっていた

Didn’t care if the explosion ruined me
けどそれがどれだけ苦しくてもよかった

Oh, oh baby, I loved you dangerously
ねぇ君だけを本当に愛してたよ

Mmmm, mmmm

Ooh, I loved you dangerously
愛しすぎたみたいだ

Ooh ooh, I loved you dangerously
これ以上は危険だから愛せないよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?