Really Like You (English Version)/GYUBIN

I think I did it again
またやっちゃった

I can′t stop looking at you
気づいたらあなたを眺めてるの

Oh why
なんでだろう

When you get closer to me
あなたが私のそばに近づくとき

With such a lovely smile
愛おしい笑顔で見つめてくるの

Oh my
もう私…

You make me so much hyped up
あなたのせいで落ち着かないの

Like when I had too much caffeine
カフェインを取りすぎたときみたいにね

Everything feels so good
全てが素敵だと思えて

My heart beats so fast, but I don't care
心臓が早くなる、でも気にもならないわ

I′m into you baby
あなたに夢中なの

I know what to say
なんて言えばいいかわかってる

Don't wanna hold it back
これを抑え込みたくない

I'm gonna tell you
あなたに伝えるね

I like you
あなたが好き

More than just a friend
ただの友達じゃたりないの

Crush on you
あなたに夢中なの

So be mine
だから私のになって

(I really like)
(ほんとに好き)

For you
あなたのためなら

Can sing this all day long
1日中この歌を歌える

Don′t wanna hold it back
気持ちを無視できない

I′m gonna tell you
あなたに伝えるね

I really like you
あなたがほんとに好きよ

Somehow
いつの間にか

I get this feeling babe
こんな気持ちになるの

You and I
あなたと私なら

Will be so perfect
ほんとに完璧になれるわ

Like a shooting star
まるで流れ星みたいに

Hey I just wanna fall in you
ねぇあなたと恋がしたい

Why do you look at me like that?
なんでそんなふうに見つめるの?

Cuz, you will get my mind go all blank
なにも考えられなくなっちゃう

Woo

Feels like I am on a cloud nine
すごく幸せな気持ちになれる

You and I
あなたと私は

Everyday and night
毎晩

We're texting like signal
合図みたいにメールを送るの

You call me
私に電話をしてくれるよね

Just to say random things
いろんな話をしようと

On the weekends, boy
週末に

We′re into each other
私達はお互いに夢中みたい

You know what I'd say
言いたいことわかるでしょ

Don′t need to hold it back
気持ちを抑える必要なんてないわ

Want you to tell me
私に伝えてほしいの

I like you
君が好きだって

More than just a friend
友達じゃ足りないって

Crush on you
あなたに夢中よ

So be mine
だから私のになって

(I really like)
ほんとに好きよ

For you
あなたのためなら

Can sing this all day long
1日中この歌を歌える

Don't wanna hold it back
気持ちを抑えたくない

I′m gonna tell you
だからあなたに伝えるね

I really like you
ほんとに好きよ

Wishing upon a twinkle star
きらめく星に願いを込め

Shining and glittering lights
きらびやかに輝く光は

Just like my heart
まるで私の心の中

I don't need explanations
説明なんて必要ないわ

No fancy words
派手な言葉じゃないけど

Just gonna tell you that I
ただ伝えるの

I really really like you
ほんとにほんとにあなたが好き

With you
あなたが

Wanna call you mine
あなたを私の彼って呼びたい

I'm only you
あなただけなの

I′m gonna give you all of my world
私の世界の全部をあげるわ

Are you ready for love?
恋する準備はできてる?

Are you ready for this?
準備はいい?

You, tell me what you want
なにを求めてるのか言ってよ

Wanna be with you forever
永遠にあなたといたい

You and I together we can feel love
あなたと私が一緒なら愛を感じられる

When we hold out hands together
私達が手をつなぐとき

In my heart all over I′m filled with love
私の心の中が愛で満たされるわ

I really like you
あなたがほんとに好き

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?