見出し画像

[支援お礼] NO44 [神奈川県 放課後学習支援]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO44 [神奈川県 放課後学習支援]様
"この度はありがとうございました。
小学生に対する学習支援で使わせていただきました。子どもたちが自分自身の気持ちを表現する良い機会になりました。子どもたちとの会話も弾み普段と違う面を見ることもできそうです。"

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO44 [Learning support after school of Kanagawa Prefecture]

Thank you very much for your support. I used it in learning support for elementary school students. It became a good opportunity for the children to express their feelings. Conversations with them also seem lively, and you’re able to see a different side of them than usual.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?