見出し画像

[支援お礼] NO27 [埼玉県 おもちゃ図書館]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援にご協力いただき誠にありがとうございます。
施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。
----
NO27 [埼玉県 おもちゃ図書館]様
"この度は、素敵なゲームをいただきありがとうございました。
まずは一人で試してみたところ、一日を振り返って気持ちの整理をすることができました。
おもちゃ図書館を利用している育児中のお母さん方にぜひ貸し出しをして、忙しい日々の中でもほっとできるひと時を過ごしてほしいと思います。"

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO27 [Saitama Prefecture Toy Library]

"This time, Thank you for a nice game.
First was tried alone, we were able to organize the feeling back a day.
And the all means lending to the mom how in child care that use the Toy Library, I would like to spend a moment that can be hot even in the busy day-to-day."

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?