見出し画像

[支援お礼] NO1 [ミルキク]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援にご協力いただき誠にありがとうございます。
施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。
----
NO1 [ミルキク]様
この度はありがとうございました。教育分野に携わっており、またそこでの適応や職場でのメンタルヘルス環境のベースアップの可能性を感じ申し込みさせていただきました。早速自分も含めて身近な人間で体験させて頂きましたが、自由に一日を振り返るというのは実は非常に難しいのだと思いますが、黒い碁石と時間軸がヒントになり、連鎖して記憶やその時の感情が想起されていくのには非常に驚きました。またその際に非常に心が落ち着いているという実感があります。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO1 [Mirukiku]

Thank you for this time. Has been involved in the education field, and I was allowed to apply felt the possibility of the base-up of mental health environment of the adaptive and work there. Although I was allowed to immediately experience in familiar human, including his own, freely but I think is actually very difficult because look back one day, black stones and the time axis is a hint, and chain to memory and emotion at that time will be recalled was very surprised. There is also a feeling of being very heart is calm at that time.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?