見出し画像

[支援お礼] NO36 [広島県 スクールソーシャルワーカー]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO36 [広島県 スクールソーシャルワーカー]様
この度は、皆様の温かいご支援により、禅タイルを届けて頂くことができました。こどもたちとの関わりの中で、自分自身の気持ちと向かい合い表現していくという過程をそれぞれが身に付けていくことができれば…と思っております。お子様たちへのアセスメントツールとして、また支援側のおとなにも内観する時間を持つように努めていければと思います。ありがとうございました。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO36 [Hiroshima School Social Worker]

We have received Zen Tiles thanks to everyone’s kind support.

I hope each of us can begin learning the process of facing and expressing our feelings with children.

I would like to try to have time for this as an assessment tool for children and also as a time for introspection for the adults on the support side.

Thank you.


Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.

Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?