見出し画像

[支援お礼] NO49 [京都府 公立高校図書館]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO49 [京都府 公立高校図書館]様
このたびはご支援に感謝いたします。図書館ではまだチャンスがないのですが、同じゲームを置いている保健室では、来室する生徒とのコミュニケーションや生徒が自分の気持ちを振り返ったり言葉にして伝える練習の糸口として使っているとのことでした。図書館でもそんな風に使えればいいなと楽しみにしています。ありがとうございました。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO49 [Kyoto Prefecture Public High School Library]

Thank you very much for your support.
While the library hasn’t had a chance with it yet, the same game is used in the nurse’s office to communicate with students who visit and as a starting point for students to practice reflecting on and expressing their emotions. I’m looking forward to using it like that in the library, too. Thank you very much.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?