見出し画像

[支援お礼] NO45 [埼玉県 障害福祉サービス]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO45 [埼玉県 障害福祉サービス]様
この度は素敵なツールを提供していただきありがとうございました。私どもの施設は大人の障碍者の方を対象にした施設となっていますが、生育歴や障害特性などの理由からなかなか言葉でご自身の状況などを説明することが苦手とする方が多くいらっしゃいます。その方たちとのコミュニケーションを取る為の手段として有効だと考えられますので今後の支援に活用させていただければと思っております。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO45 [Saitama Disorders Welfare Service]

Thank you very much for providing us with a splendid tool. Our institution is a facility intended for adults with disabilities, but due to their life histories or the characteristics of their disabilities, many have difficulty explaining their conditions in words. I consider it an effective means for communicating with those people, so I hope to use it for future support.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?