見出し画像

[支援お礼] NO50 [福井県立ろう学校]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO50 [福井県立ろう学校]様
使わせてもらって1ヶ月たちました。自立活動で活用していますが、担当している生徒は大変気に入り、週末の習慣になりつつあります。自身の心の動きを捉えることが苦手な生徒さんですが、気持ちに種類があることに興味を持ち始めました。負の感情を認めない傾向がありましたが、意識するようになってから、少しずつですが自己開示をするようになったことを嬉しく思っています。ご褒美の石がとても美しくて、どの場面の自分に石をあげようか本気で考えていました。これからも継続して活用し、他の児童生徒にも勧めようと考えています。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO50 [Fukui Prefectural Style School]

A month has passed since we’ve been using ZENtiles. We use it for independent activities, but the students in charge are really into it, and it’s becoming a weekend habit. The students aren’t good at comprehending changes in their own emotions, but they’ve begun to be interested in the different kinds of emotions there are. They tended not to acknowledge negative emotions, but I’m glad to say since they became aware of it, they’ve been gradually able to open up more. The reward stone is very beautiful, and I was thinking seriously about where I would have placed the stone myself. We will continue to use it and recommend it to other students.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?