見出し画像

[支援お礼] NO46 [宮城県 学校図書館]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO46 [宮城県 学校図書館]様
この度は「ZENタイル」をお送りいただきましてありがとうございました。

新年度が始まり、新入生が入学してきました。
進級した生徒も含め、4月は環境の変化や緊張で心が疲れてしまう季節です。

春休みに「ZENタイル」が届き、一足お先に私が試してみました。
「心を整える」静かに一日を振り返ること。
自分を受け止めてあげること。忘れがちですがとても大切なことだと感じました。癒されて心が落ち着くこの感じは、
「ZEN」というタイトルにぴったりです。

今日から生徒たちがやってきます。子どもたちも、たくさんの気づきが得られる
ことでしょう。一緒に楽しみたいと思います。

本当にありがとうございました。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO46 [Miyagi Prefecture School Library]

Thank you very much for sending us ZENtiles.
The new school year has begun, and new students have entered the school. Even for the students going up a grade, April is a mentally exhausting season due to changes and stress. ZENtiles arrived during spring break, and I tried it a little earlier. “Prepare your mind” quietly look back on the day. Accepting yourself. It’s easy to forget, but I felt it was very important. This feeling of healing and calming is perfect for the title “ZEN”. The students are coming from today. The children can also gain a lot of awareness. I want to have fun together with them.
Thank you very much.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?