見出し画像

[支援お礼] NO52 [小学校]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO52 [小学校]様
"おかげさまで使わさせていただいています
教室にはいくつかゲームが置いてあり
今日は何したいと
子供に決めさせておりますが
多くの子が手に取っていました

子供が選んだ感情とそのまつわるエピソードがイメージしたのと違うことにより
いろいろ展開することになり、子供の心の中をのぞけることがありました
また わたしは国際教室を担当させていただいているので
碁という文化にも説明する機会にもなりましたこと報告させていただきます"

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO52 [primary school]

"Thank you for the use of this game.
There are some games in the classroom, and today I let the children decide what they wanted to do, and they picked up this game. The emotions chosen by the children and the episodes surrounding them were different than what I imagined, leading to various developments and providing a glimpse into the children's hearts. Also, because I am also in charge of the international classroom, I would like to report it was also an opportunity to introduce the culture of Go.
"

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?