見出し画像

[支援お礼] NO51 [大阪府北区 放課後デイサービス]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援について。施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。

----
NO51 [大阪府北区 放課後デイサービス]様
"この度は、ご支援頂きありがとうございました。

早速、児童と気持ちの整理のSSTに取り組みました。
普段は、恥ずかしくて隠してしまう感情や言えない気持ちもゲームですると正直な感情を伝えることが出来ていました。

職員も、児童がちょっかいを出してきたのは、本当はこういう感情だったんだなぁと知ることができました。"

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO51 [Hidea service after school Kita-ku, Osaka Prefecture]

"Thank you for your support.

Immediately, I worked on SST of organizing children and feelings.
Usually, I was able to communicate honest emotions when I was embarrassed and can not be a feeling of embarrassing and hiding.

The staff also could know that the child has come out a bit of goodness, was really like this."

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?