見出し画像

[支援お礼] NO7 [京都府立久美浜高等学校図書館]様 ZENタイルプレゼント支援のお礼がとどきました。

ZENタイルプレゼント支援にご協力いただき誠にありがとうございます。
施設・団体からのお礼メールがとどきましたのでお知らせいたします。
----
NO7 [京都府立久美浜高等学校図書館]様
このたびは皆様の御支援のおかげで、想像以上に素晴らしいアイテムをいただけることになりました。ありがとうございます。早速試してみましたが、自分の気持ちと向き合う時間の大切さをひじょうに強く感じるゲームでした。数日前の自分がものすごく怒っていたことは今思うとそれほどでもなく、忘れかけていた小さな喜びは思い出すことで何倍にもなり、ゲームを終えた後は満ち足りた心地で今ある幸せをかみしめることができる・・・・・・そんな気分にさせてもらいました。多くの生徒達に体験し、自己の成長に役立ててもらえるよう、折に触れ紹介・活用していきたいと思います。企画くださった川口様、御支援くださいました皆様に、改めて御礼申し上げます。このたびはほんとうにありがとうございました。

----
皆様のご支援がいろんな方々の笑顔につながりました。ありがとうございます。
ちゃがちゃがゲームズ 川口洋一郎

■ZENタイルプレゼント支援とは
https://note.com/guchi_fukui/n/nb37015c58379

------English------
Thank you very much for your cooperation in supporting the ZENtiles giveaway.
We would like to inform you that we have received thank you emails from the facilities and organizations.

NO7 [Kyoto Prefectural Kumihama high school library]

Thanks to the support of all the time to everyone, now it gets a wonderful item than you think. Thank you. I tried immediately, but it was Hijoni strongly feel the game the importance of time to face his own feelings. Is that their few days ago was angry terribly not so much even if I think now, forgotten also becomes many times by remembering a small joy was, after finishing the game that bites down the happiness that is now in the contented feeling ...... I was allowed to be in such a mood that can be. Experience in a number of students, so as to get to help in personal growth, I would like to introduce and utilize touch the fold. Planning giving me the Kawaguchi-like, to everyone that gave me your support, I would like to again thank. This time is Thank you very much.

Thanks to your support, many people have been brought smiles to their faces. Thank you very much.
Yoichiro Kawaguchi, ChagaChagaGames

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?