見出し画像

元ミス・アメリカ、American Idolで神に栄光を捧げるために、「Jesus Take The Wheel」を歌う

A former Miss American beauty queen says she is "giving all the glory to God" after advancing to the next round of American Idol.
 元ミス・アメリカは、American Idolの次のラウンドに進んだ後、「すべての栄光を神に捧げる」と語っています。

2016 Miss America, Betty Maxwell, received a unanimous yes from the judges Lionel Richie, Katy Perry, and Luke Bryan for her a capella rendition of "Jesus Take the Wheel."
 2016年ミス・アメリカのベティ・カントレルさん(Bacililky Andris Cantrell – Maxwell)は、「Jesus Take the Wheel」をアカペラで歌い、審査員のライオネル・リッチー、ケイティ・ペリー、ルーク・ブライアンから満場一致で絶賛されました。

"I cannot believe I had #AMomentLikeThis I got the golden ticket and I'm heading to Hollywood," she wrote on Instagram after the show's airing on Monday.
 彼女は、「ゴールデンチケットを手に入れて、ハリウッドに向かっている、こんな瞬間を持てたなんて、とても信じられません」と月曜日の番組放映後、Instagramに書き込んでいます。

Maxwell came into the audition with her tiara in tow and first performed "A Moment Like This" by 2002 American Idol Alum Kelly Clarkson. Afterward, the judges asked her if she could sing a country song.
 婦人用の頭飾り(ティアラ)を持ってオーディションに臨んだカントレル(マックスウェル)さんは、まず2002年のアメリカンアイドルの卒業生ケリー・クラークソンさんの「A Moment Like This」を披露しました。その後、審査員からカントリーソングを歌ってもらえますか、とリクエストされます。

She chose "Jesus Take the Wheel" by 2005 American Idol Alum, Carrie Underwood.
 彼女が選んだのは、2005年のAmerican Idolの卒業生、キャリー・アンダーウッドさんの「Jesus Take the Wheel」でした。

Maxwell took to Instagram praising God for advancing to the Hollywood Week.
 カントレルさんはインスタグラムで、ハリウッド・ウィークに進出できたことを感謝し、神を賛美しました。

"For the past 5 or 6 years, I've dealt with imposter syndrome…I feel that I don't deserve the blessings and success in my life," she wrote. "I feel like I'm unworthy of the praise and the talents God gave me. I don't know why…maybe part of it is just the pressure to always have something bigger and better on the horizon."
 彼女は、「過去5、6年間、私はインポスター症候群に悩まされてきました...私は、私が自分の人生における祝福と成功に値しない人間だと感じています」と彼女は書いています。「私は、神が私に与えてくれた賞賛と才能にふさわしくないように感じています。理由はわかりませんが...たぶんその一部は、常により大きな何か、そしてより良いものが目の前にある、というプレッシャーのせいだと思います。」と語っています。

"Part of it is that I know deep down I'm just a normal girl from a farm in Ga and I just feel like I'm not worthy of it all," she added. "That's why I'm always so thankful because I don't feel like I deserve it. No matter what, I just focus on giving all the glory to God because without Him, I am nothing."
 さらに、「その理由の一つは、私は心の底ではジョージアの農場から来た普通の女の子だとわかっていて、自分はそのすべてにふさわしくないと感じているからです。だから、いつも感謝しているのよ。何があっても、私はただ神にすべての栄光を捧げることに集中します。神がいなければ、私は取るに足らない者だからです」と続けています。

Maxwell wrote that although she is proud of her accomplishments in winning the crown, she wants to be taken seriously as a singer.
 カントレルさんは、王冠を獲得した功績を誇りに思いながらも、歌手として真剣に取り組んでいきたいと綴っています。

"I want the people of America to see my heart, my passion and to see who Betty really is. But no matter what, I'm just so thankful and humbled by the entire experience so far."
 「アメリカの人々に、私の心、私の情熱、そしてベティ・カントレルの本当の姿を見てもらいたいのです。そして、いつでも、これまでの経験全てに感謝し、謙虚な気持ちを忘れることはありません。」

***Please sign up for CBN Newsletters and download the CBN News app to ensure you keep receiving the latest news from a distinctly Christian perspective.***
 CBNニュースレターに登録し、CBNニュースアプリをダウンロードすると、クリスチャンの視点に立った最新のニュースを確実に受け取ることができます。

Did you know?
 ご存じでしたか?

God is everywhere—even in the news. That’s why we view every news story through the lens of faith. We are committed to delivering quality independent Christian journalism you can trust. But it takes a lot of hard work, time, and money to do what we do. Help us continue to be a voice for truth in the media by supporting CBN News for as little as $1.
 神はあらゆるところにおられ、ニュースの中にもおられます。だからこそ、私たちはすべてのニュースを信仰の目を通して見ています。私たちは、信頼できる質の高い独立したクリスチャン・ジャーナリズムをお届けすることをお約束します。しかし、私たちの活動を行うためには、多くの努力、時間、そして資金が必要です。私たちがメディアにおける真実の声であり続けるために、1ドルからでもCBNニュースをサポートしてください。

CBN News
https://www1.cbn.com/cbnnews/entertainment/2022/march/former-miss-america-gives-glory-to-god-on-american-idol-sings-jesus-take-the-wheel


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?