Loverboy / Jackson Lundy 和訳してみた

Oh, what a fool I've been
(ああ、僕はなんてバカなんだろ)
Falling for you yet again
(君にまだ惹かれてるなんて)
Must be a dream I'm in
(夢であってくれ)
You got me in the palm of your hand
(僕は君の掌の中)

I said, "If I was your lover boy
(言ったよ、『もし君の愛する人が僕だったのなら)
Nothing would hurt ya anymore"
(君を傷つけるやつなんて一人もいないのに』と)
I said , "If I were to be your man,
(『僕が君の男だったなら)
I'd treat ya the best way that I can"
(僕にできる全部で君を守るのに』って)

I said, "If I was your lover boy
(言ったよ、『もし君の愛する人が僕だったのなら)
Nothing would hurt ya anymore"
(君を傷つけるやつなんて一人もいないのに』と)
I said , "If I were to be your man,
(『僕が君の男だったなら)
I'd treat ya the best way that I can"
(僕にできる全部で君を守るのに』って)

Oh, what a fool I've been
(ああ、僕はなんてバカなんだろ)
Falling for you yet again
(君にまだ惹かれてるなんて)
Must be a dream I'm in
(夢であってくれ)
You got me in the palm of your hand
(僕は君の掌の中)

I’ll take a broken bone
(骨が折れたっていいよ)
If how I feel real alone
(本当に孤独でいるのなら)
That's why I'm standing 
(だから僕はここに立ってるんだ)
Right outside your door
(君の家の扉の前に)
Flowers in hand 
(花束を握りしめて)

I said, "If I was your lover boy
(言ったよ、『もし君の愛する人が僕だったのなら)
Nothing would hurt ya anymore"
(君を傷つけるやつなんて一人もいないのに』と)
I said , "If I were to be your man,
(『僕が君の男だったなら)
I'd treat ya the best way that I can"
(僕にできる全部で君を守るのに』って)

I said, "If I was your lover boy
(言ったよ、『もし君の愛する人が僕だったのなら)
Nothing would hurt ya anymore"
(君を傷つけるやつなんて一人もいないのに』と)
I said , "If I were to be your man,
(『僕が君の男だったなら)
I'd treat ya the best way that I can"
(僕にできる全部で君を守るのに』って)

I said, "If I was your lover boy
(『もし君の愛する人が僕だったのなら』って)






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?