Galdive / Nescience

時が経つにつれて仮面がとれたみたい
知ったかぶりしてたけど
ほんとうは何にも知らないの

教えてよ、あたまのなかのこと
なにを考えているのか
わかるようにしてほしいの

だって、君がなにかを考えている時に
「なにかんがえてるのかな」って推測することしかできない

どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるの、、、

教えてよ、あたまのなかのこと
君の言葉でわたしにも
わかるように説明してほしいの

こういったら君はどう思うかな
「ひとりっきりで長いことかんがえごとなんかしているからくるしいんじゃないの?」って

だって、君がなにかを深く考えている時に
私は「なにかんがえてるのかな」って推測することしかできない

どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるのかな
どうしたらわかるの、、、



lyric

Time is chasing down my disguise
Of playing to know it all
When what’s real is I know none
Tell me what is in your head
Enlighten me with your mind
Help me to understand

Cuz you are made of doubts
And I can only guess your steps is a pondering walk, now
How am I supposed to know
How am I supposed to know, now

How am I supposed to know
Now, how am I supposed to know

Tell me what is in your head
Enlighten me with some words
Help me to help you out
What if I tell you that your view is blinded
By all your habits of keeping it to yourself
And emotion bespeaks affliction

Cuz you are made of doubts
And I can only guess your steps is a pondering walk, now
How am I supposed to know
How am I supposed to know, now

How am I supposed (uh)
Now, how am I supposed to know
How am I supposed to know, now
How am I supposed to know