blue

keshi

Impatient, just say it
もう待てないよ、君から聞きたいんだ
Still waitin', for another round
まだ待ってる、季節がもう一周しても
New faces, I'm racin'
新しい環境に焦ってるんだ
on foot but I'll never make it home
歩き出すけど向かうのは家じゃない
Sixth street for the occasion
飲みつぶれるのに丁度いい6番通り
Can't take all of the changes
変化を受け入れられない僕
Blue moon, in different phases
形を変えていく青い月
Blue moon, in different places
別々の場所で見る青い月

Three hours, three months away
3時間前、3か月前と
Going back but not the same
さかのぼっても、前と同じにはなれやしない
I don't want you to see me
今は君に会いたくないんだ
'Cause I'm not what I seem
いつもの僕じゃないから
Why was everyone leaving?
なんでみんな離れていくのかな
Do we say what we mean?
僕らのことは運命だって言えるのかな

Got the 9-5 and the bloodline
仕事も大事な家族もいる
Better dress up for the date night
夜はドレスアップしなくちゃな
For the date night
デートにふさわしくね

Don't hit my cell
電話なんてかけてこないでよ
There's an unknown number on my phone
非通知の表示が出るだけなんだから
I don't need your help
君の助けなんて要らないよ
Just let me lay down on the floor
今はただ横にならせてほしいだけ
I don't know myself
自分のことすらわからない
Not like the time I did before
前の僕とは随分変わっちゃったんだ
No, no
ああ、もう

Impatient, just say it
もう待てないよ、言ってほしいんだ
Still waitin', for another round
まだ待ってる、季節を一周しても
New faces, I'm racin'
慣れない環境に焦ってる
On foot but I'll never make it home
歩いたって家には帰らないよ
Sixth street for the occasion
こんな夜にちょうどいい6番通り
Can't take all of the changes
変化を受け入れらない僕
Blue moon, in different phases
形を変えていく青い月
Blue moon, in different places
別々の場所で見る青い月

Tear me to pieces
僕をバラバラに引き裂いてみなよ
I won't even feel it
それでも痛みなんて感じないんだ
You are not what I'm needing
僕に必要だったのは君じゃない
Move on with the seasons
時の流れと一緒に前に進んでく

Impatient, just say it
もう待てないよ、言ってほしいんだ
Still waitin', for another round
まだ待ってる、季節を一周しても
New faces, I'm racin'
慣れない環境に焦ってる
On foot but I'll never make it home
歩いたって家には帰らないよ
Sixth street for the occasion
こんな夜にちょうどいい6番通り
Can't take all of the changes
変化を受け入れらない僕
Blue moon, in different phases
形を変えていく青い月
Blue moon, in different places
別々の場所で見る青い月

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?