加害者達 perpetrators

集団ストーカー犯罪(テクノロジー犯罪を含む)について、加害者達は「嫌がらせ」「イジメ」と言う言葉をやたら使います。

2019年頃は、加害者達に「泣きながら謝れ!!」と言われていました。
理由を聞いても答えないのです。

あまりしつこく言われていたので、人権相談でも話しました。

後日、加害者の男が「被害者が加害者達に謝ったら面白いと思って」と言っていました。
こういう人間達が加害者なんです。


※たった今、
加害者の男「あんたがそれを書かなければいいのに」
加害者の女「今、日本人が私達の言う事を聞くかどうか…」

When it comes to gang stalking crimes (including technology crimes), perpetrators often use words like "harassment" and "bullying."

Around 2019, the perpetrators were telling me to apologize while crying.
Even when I ask them why, they don't answer.

They were so insistent that I even talked about it at a human rights consultation.

Later, the perpetrator said, ``I thought it would be funny if the victim apologized to the perpetrators.''
These people are the perpetrators.

※right now,
Assailant: “I wish you hadn’t written that.”
Female perpetrator: “I wonder if the Japanese will listen to us now...”

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?