854 ベルナールアルノーの2024年レターを翻訳しました。

LVMH会長兼CEOのベルナール・アルノーは、次のようにコメントした: 「2023年の業績は、経済的・地政学的な課題に見舞われた1年であったにもかかわらず、私たちのメゾンの卓越した魅力と、欲望を掻き立てる力を示しています。グループは再び大幅な増収増益を記録しました。当グループの成長戦略は、各事業の補完的な性質と地理的な多様性に基づくものであり、イノベーション、高品質なデザイン、卓越したリテールを奨励し、メゾンの伝統により文化的・歴史的な側面を加えています。これは、ルイ・ヴィトンとクリスチャン・ディオールの華やかなファッションショー、ティファニーのニューヨークにおける「ザ・ランドマーク」のリニューアルオープン、そしてセフォラのストアコンセプトの世界的な人気の高まりに反映されている。2023年はまた、環境保護、才能の開発、専門知識の保存と継承といった、長期的ビジョンに不可欠ないくつかの重要分野で前進を遂げました。現在の状況を警戒しつつも、私たちは非常に魅力的なブランドと機敏なチームに支えられ、自信を持って2024年を迎えます。パリ2024オリンピック・パラリンピック競技大会とのパートナーシップは、情熱、インクルージョン、自己超越というコア・バリューをLVMHグループが共有することを特徴としています。LVMHにとっては、高級品における世界的なリーダーとしての地位を強化し、卓越したフランスという評判を世界に広める新たな機会となります。

Bernard Arnault, Chairman and CEO of LVMH, commented: “Our performance in 2023 illustrates the exceptional appeal of our Maisons and their ability to spark desire, despite a year affected by economic and geopolitical challenges. The Group once again recorded significant growth in revenue and profits. Our growth strategy, based on the complementary nature of our businesses, as well as their geographic diversity, encourages innovation, high-quality design and retail excellence, and adds a cultural and historical dimension thanks to the heritage of our Maisons. This was reflected in Louis Vuitton and Christian Dior’s spectacular fashion shows, Tiffany’s reopening of “The Landmark” in New York and the ever-growing popularity of Sephora’s store concept worldwide. 2023 also saw us make progress in several key areas that are essential components of our long-term vision: protecting the environment, developing our talent, and preserving and passing on our expertise. While remaining vigilant in the current context, we enter 2024 with confidence, backed by our highly desirable brands and our agile teams. It promises to be an inspiring, exceptional year for us all, featuring our partnership with the Paris 2024 Olympic and Paralympic Games, whose core values of passion, inclusion and surpassing oneself are shared by our Group. For LVMH, it provides a new opportunity to reinforce our global leadership position in luxury goods and promote France’s reputation for excellence around the world.”

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