【英訳練習】東京 Tokyo - くるり Quruli

東京の街に出てきました
相変わらずわけのわからないこと言ってます
恥ずかしいことないように見えますか
駅でたまに昔の君が懐かしくなります

moving to Tokyo, I still talk about the same old nonsense
I'm not sure that no shame here 
I sometimes think of old you as waiting for a train
it makes me feeling nostalgic

雨にふられて彼らは風邪をひきました
相変わらず僕はなんとか大丈夫です
よく休んだらきっと良くなるでしょう
今夜ちょっと君に電話しようと思った

people here got a cold because of raining
I'm still good so far though
maybe they need some rest
I was feeling like I wanna call you to talk a bit tonight

君がいないこと 君とうまく話せないこと
君が素敵だったこと 忘れてしまったこと

it would be awkward even if you're here
I don't remember everything but how special you were

話は変わって今年の夏は暑くなさそう
相変わらず季節に敏感にいたい
早く急がなきゃ 飲み物を買いに行く
ついでにちょっと君にまた電話したくなった

it's gonna be not much hot this summer btw
I wanna keep myself sensitive to these kinda changes 
I'm out and about to stock up some drinks
and somehow down to call you again

君がいるかな 君とうまく話せるかな
まぁいいか でもすごくつらくなるんだろうな
君が素敵だった事 ちょっと思い出してみようかな

you doing good as usual?
maybe I'll be uneasy only saying it, but who cares
no, I know I must be depressed
now I just think of how special you were

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?