見出し画像

Condo where I stayed in Waikiki 滞在先コンド

I will introduce a condominium where I stayed 5 nights in Waikiki.

First, location is one of the best in Waikiki.
It is located just behind Kuhio avenue, which is one of the busiest streets in Waikiki. You can go to lots of restaurants on foot. In my case, I took away açai bowls for breakfast at ALOH, which is open early in the morning, almost every morning.

ワイキキで5泊したコンドミニアムを紹介します。

まず、場所はワイキキで最高の場所の1つです。
ワイキキで最もにぎやかな通りの1つであるクヒオアベニューのすぐ裏手に位置しています。 徒歩でたくさんのレストランへ食べに行くことができます。 私の場合は、朝早くから営業しているALOHといつお店で、ほぼ毎朝、朝食にアサイーボウルをテイクアウトしていました。

Ate breakfast at the balcony
Acai bowls

Second, the rate was reasonable. 
Recently, as you know, hotel rates around Waikiki have been increasing. The price of this condo was relatively reasonable in comparison with Hotels around Waikiki.

第2に、料金がリーズナブルでした。
最近、ご存じのようにワイキキ周辺のホテル料金が高騰しています。このコンドミニアムの価格は、ワイキキ周辺のホテルに比べてかなりリーズナブルでした。

33,000 JPY for 1 night

Third, Check-in/out was really simple.
What I did is only to show my passport at the front desk when I checked in. For checking out, I only returned my room keys at the reception.

第3に、チェックイン/チェックアウトはとても簡単でした。
私がしたことは、チェックイン時にフロントでパスポートを見せただけです。チェックアウトの際は、フロントで部屋の鍵を返すだけでした。

View from the balcony

Lastly, the owner of the unit was kind to us because she sent me appropriate messages at the right time and also promptly replied to my questions.

最後に、ユニットの所有者は、適切なタイミングで適切なメッセージを送信し、質問にも迅速に回答してくれたので親切でした。

Gelato shop is also close to the condo.
Coconut gelato

Although the condo certainly doesn’t have luxury of luxury hotels, it has moderate comfort and cleanliness. Also, Its location is better than other hotels in Waikiki.

Thank you for reading,
David

コンドミニアムは確かに高級ホテルのような豪華さはありませんが、適度な快適さと清潔さがあります。 また、その場所はワイキキの他のホテルよりも優れています。

 読んでくれてありがとう、
 デイビッド

Pool in the condo

https://abnb.me/sYmc5Uwx0vb

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?