見出し画像

3 good things 1/29

1.Went on a date.
I hung out with my kids because my wife was out all day to take TOEIC test.
As requested from them, we went to Karaoke after we ate Ichiran-ramen.
The songs we sang were Jingle bell rock, California girl, Beauty and the beast, Dynamite, etc. My kids made my day.

1.デートに行きました。
妻がTOEICテストのために一日中外出していたので、私は2人の娘と遊びました。
一蘭らーめんを食べた後、彼女たちのリクエストにより、カラオケに行きました。
私たちが歌った曲は、ジングル ベル ロック、カリフォルニア ガール、美女と野獣、ダイナマイトなどでした。2人のおかげで楽しかったです。

Ichiran

2.Seafood chowder
I meal prepped for seafood chowder last night because I knew I would not have time to cook dinner today due to the date with them. It was so yummy that my younger daughter could eat chickpeas even though she doesn’t like them. I’m glad that I cooked today’s dinner last night.

2.シーフードチャウダー
娘とのデートのために今日は夕食を作る時間がないことは分かっていたので、私は昨夜シーフードチャウダーを作り置きしました。ひよこ豆が苦手な下の娘が、ひよこ豆を食べられるほどおいしかったです。 昨夜、今日の夕食を作っておいてよかったです。

Seafood chowder

3.Tax return
I guess I will be able to submit documents for tax return in a few days. I will resume the work right after posting this note.

3.確定申告
あと数日で確定申告の書類を提出できそうです。このnoteを投稿したらすぐに作業を再開します。

Thank you for reading,
David

Karaoke

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?