見出し画像

3 good things 1/26

1.Took a dance lesson.

My wife and I went to a dance lesson which is offered on Thursdays. It was the foutrh time to join and a lot of fun as always.
Thank my parents for looking after my kids while we were away.

1.ダンスレッスンを受けました。

妻と私は毎週木曜日に行われるダンスレッスンに行きました。参加するのは4回目で、いつものようにとても楽しかったです。
私たちが留守の間、子供たちの世話をしてくれた両親に感謝します。

2.Assembled a shelf.
A shelf was delivered a few days ago, but I had avoided assembling it. Because it was simply bothersome. However, I finally did it. The reason for the purchase is that I work more hours at home than before. I ranged Vissel Kobe goods on the shelf.

2.棚を組み立てました。
数日前に棚が届きましたが、組み立てを避けていました。単に面倒だったからです。しかし、ついに組み立てることができました。購入の理由は、家で仕事をする時間が以前より増えたためです。 ヴィッセル神戸グッズを棚に並べてみました。

New shelf

3.Aquitition cost of stocks.
I somehow got to know the purchase price of stocks which my father sold last year. Although the number is necessary for my father’s tax return, it seemed difficult first because he bought them more than 20 years ago. But I got it in a way.

3.株式の取得原価。
昨年に父が売却した株の取得価格をなんとかして知り得ました。父の確定申告に必要な数字ですが、20年以上前に購入したので最初は難しい様に思えました。しかし、私はある方法でそれを得ました。

Thank you and regards,
David

Today’s breakfast my wife cooked for me

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?