見出し画像

3 good things 2/2

1.Oden
I cooked Oden which is full of 2 pots. It made us feel more scrumptious as it was cold today. My wife and I ate it for both lunch and dinner, also my kids ate it for dinner. Nevertheless, we still have plenty of Oden.

1.おでん。
鍋2つ分たっぷりのおでんを作りました。 今日は寒かったので、よりおいしく感じました。妻と私は昼食と夕食の両方で食べ、子供たちも夕食に食べました。 それでもまだまだおでんはたくさんあります。

2.Dance
5 weeks have passed since my wife and I joined the same dance team as my kids. Little by little, we are learning to dance. The more I learn a wide variety of choreographies, the better I can dance.  

2.ダンス
妻と私が、子供たちと同じダンスチームに参加してから5週間が経ちました。 少しずつ、私たちはダンスを踊れるようになってきています。いろいろな振り付けを学べば学ぶほど、上手に踊れるようになります。

3.Note
After all, I keep posting "Note" for about 2 months. I want to praise myself.  

3.Note
なんだかんだ、約2ヶ月 Note の投稿を続けています。 自分で自分を褒めてあげたいです。

Thank you for reading,
David

Oden


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?