見出し画像

3 good things 1/16

1.Worked in the office hard.
It was hectic today. Time flied fast because I worked hard.

1.会社で一生懸命働いた。
今日はバタバタでした。一生懸命働いたので、時間があっという間に過ぎました。

2.A delicious lunch box.
My wife made lunch boxes for my kids today. There was a leftover of the lunch boxes on the kitchen. I stuffed it into my lunch box and ate it in the office. It was yummy thanks to my wife.

2.おいしいお弁当。
今日は妻が子供たちのためにお弁当を作ってくれました。 キッチンにはお弁当の残りがありました。 お弁当箱に詰めてオフィスで食べました。 妻のおかげでおいしかったです。

3.My kids went to school as usual.
I read a news article which said students who don't go to school increased more than before Covid-19 even though the number of children is gradually decreasing. As long as I know, my kids enjoy their school life. Even if they are not good at studying, I would be happy if they enjoyed school.

3.2人の娘はいつものように学校に行きました。
子供の数は徐々に減っているにもかかわらず、学校に行かない生徒がコロナ前より増えたというニュース記事を読みました。 私の知る限り、私の子供たちは学校生活を楽しんでいます。もし勉強が苦手だとしても、学校を楽しんでくれたら嬉しいです。

Thank you for reading,
David

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?