見出し画像

あなたは私のことを愛してくれるの?抱きしめてくれるの?切ない恋の歌

あなたのこと好き
あなたのこと好き
あなたのこと好き
だから教えてほしい

あなたは私のこと
どう思ってるの?
あなたは私のこと
どう感じてるの?

あなたのこと好き
あなたのこと好き
あなたのこと好き
だから聞かせてほしい

あなたは私のこと
どこが好きなの?
あなたは私のこと
どこが魅力なの?

あなたのこと好き
あなたのこと好き
あなたのこと好き
だから抱きしめてほしい

あなたは私のこと
愛してくれるの?
あなたは私のこと
大切にするの?

三羽烏さんにこの作品を見ていただきたくて作りました。
三羽烏さんの企画物に参加したいです。
今後とも、どうぞよろしくお願いいたします。

Do you love me? Will you hug me? Sad love song

I like you
I like you
I like you
That's why I want you to tell me

you are me
What do you think?
you are me
How are you feeling?

I like you
I like you
I like you
That's why I want you to hear it

You are me
What do you like?
You are me
What's so attractive about it?

I like you
I like you
I like you
That's why I want you to hug me

You are me
Will you love me?
You are me
Do you value it?

I made this because I wanted Miwa Karasu to see this work. I would like to participate in Sanba Karasu's project. Thank you for your continued support.

(Bing)

よろしければサポートお願いします! いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!