"Accomplishment" は、目標や仕事、努力に対する成功や達成を指し示す

"Accomplishment" は、成功や達成といった意味を持つ名詞です。以下はいくつかの例文です。

  1. "Graduating from college was a significant accomplishment for her." 大学を卒業することは、彼女にとって重要な達成でした。

  2. "Winning the championship was the team's greatest accomplishment of the season." チャンピオンシップを勝ち取ることは、そのチームにとってそのシーズン最大の達成でした。

  3. "Learning to play the piano was a personal accomplishment that brought her a lot of joy." ピアノを弾くことを学ぶことは、彼女にとって喜びに満ちた個人的な達成でした。

  4. "Writing a novel was a lifelong accomplishment he had always dreamed of." 小説を書くことは、彼がずっと夢見ていた一生の達成でした。

  5. "The successful launch of the new product was a collective accomplishment for the entire team." 新製品の成功した発売は、チーム全体の共同した達成でした。

"Accomplishment" は、目標や仕事、努力に対する成功や達成を指し示す際に使われます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?