見出し画像

【詩】She's In My Dreams

I had a dream
Yes, I had that dream again
I see her in my dreams
And smiling at me

A magical smile
She's in my dreams again
I feel those memories
I feeling so good

Hold me
Kiss me
Help me
Save me again

Don't go
Don't leave
Disappear no
Stay with me

I had a dream
Yes, I had that dream again
I hold her hand in mine
But fading away

Talk to you
Miss you
Need you
Always in vain

Don't go
Don't leave
Disappear no……stay

夢を見た
そう、あの夢をまた見たんだ
夢の中で彼女が
僕に微笑んでいる

魅惑的な微笑み
彼女はまた僕の夢の中に
あの頃を思い出す
とてもいい気分

抱きしめて
キスして
助けて
また僕を救って

行かないで
離れないで
消えないで
一緒にいて

夢を見たんだ
そうだ またあの夢を見たんだ
彼女の手を握る
でも消えていく

君に語りかける
寂しいんだ
君が必要なんだ
いつもむなしく

行かないで
離れないで
消えないで......そのままいて


この詩を元にして、今日思い浮かんだ曲に歌詞を付けようと、ネット翻訳を駆使して英語で考えました。
曲↓


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?