【和訳】Skinny Loser-Sub urban

新曲だ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

One, two, three, four
1、2、3、4


I'm such
僕は
A loser
どうしようもない負け犬なんだ

I've had enough
もうたくさんだ

I've had enough I've had enough
もうたくさんだ もうたくさんだ


I'm such
僕は

A loser
どうしようもない負け犬さ


I've had enough
もうたくさんだ

I've had enough, I've had enough 
もうたくさんだもうたくさんだ

I'm sick of being less than
劣っているのにもううんざりだ


I want to be the only painting in your home
君の家にある唯一の絵になりたい
Worship my image alone
僕の姿だけを崇拝してくれ
But that's not realistic
でもそれは現実的じゃない
I'm just another frail looking boy
僕はただの弱々しい少年さ
Not your first choice
君の選んだ一番じゃない

And if I could have the parts of you
もし君が僕以外の誰かに与えている部分を
You give to everybody but me
僕にくれるなら
You know I could part with you
君を手放せると思うんだ
Cause all you can give is your body no
君がくれるものは体だけだから、いや
I cannot wait forever
永遠に待つことはできない

Miss me when it turns September
9月になる頃には僕を恋しく思うだろう
When the leaves do fall is whеn
木の葉が落ちる頃には
Iknow you won't find someone bettеr
君がもっといい人を見つけられないと分かる
Til' the winter thaws you out of
冬が君をまた
My arms again
僕の腕から解放するまで
I won't let her go
彼女を手放しはしない
I cannot wait forever
永遠には待てない
Miss me when it turns December
12月になる頃には僕を恋しく思うだろう

I'm such
僕は
A loser
どうしようもない負け犬だ
I've had enough I've had enough
もうたくさんだ、たくさんだ
I'm such
僕は
A loser
どうしようもない負け犬だ
I've had enough
もうたくさんだ
I've had enough I've had enough,
もうたくさんだ、もうたくさんだ


I'm sick of being less than
劣っているのにもううんざりだ
I reside in my cage of filth
汚れた檻の中に閉じこもる
My love's so cheap
僕の愛は安っぽい
Take prescription pills to sleep
眠るために処方薬を飲む
And it's not realistic
そしてそれは現実的じゃない
I'm just another faithless creative (Ohhhh)
僕はただの信仰心のない創作者だ
I can't commit
僕は決断ができない

And if I could escape from myself
もし自分から逃げ出せたら
I know I wouldn't take you with me
君を連れて行かないって分かってる
Make me feel like someone else
誰か別の人間になったように感じさせてくれ
I hope you miss him when you kiss these lips
君がこの唇にキスするとき、彼を恋しく思ってくれたらいいな
I cannot wait forever
永遠に待つことはできない
Miss me when it turns September
9月になる頃には僕を恋しく思うだろう
When the leaves do fall is when
木の葉が落ちる頃には
I know you won't find someone better
君がもっといい人を見つけられないと分かる
Til' the winter thaws you out of
冬が君をまた
My arms again
僕の腕から解放するまで
I won't let her go
彼女を手放しはしない
I cannot wait forever
永遠には待てない
Miss me when it turns December
12月になる頃には僕を恋しく思うだろう

So I walked from that school
だから僕はあの学校を去った
Forgotten as a fool
愚か者として忘れられた
Woke up when the sun set, there's cobwebs on his shoes
日が沈む頃に目覚め、彼の靴にはクモの巣が張っていた
Trapped in my purgatory
煉獄に閉じ込められて
With nothing to lose
失うものなんて何もない
But my mind and my sense of
僕の心と
Time, rotting perfused
腐敗した感覚以外には

 And I'd do it all again too
それでももう一度やり直すだろう
Barricade myself inside of my own room
自分の部屋に閉じこもる
I don't wanna know who you've been kissing
君が誰とキスしているかなんて知りたくない
I don't wanna know what I've been missing
僕が何を見逃しているのかも知りたくない
And I'd do it all again too (do it all again too)
それでももう一度やり直すだろう (もう一度やり直す)
Terrified of every girl I once knew (every girl I once knew)
かつて知っていたすべての女の子が怖い (すべての女の子が)
I don't wanna who you've been kissing (know who you've been kissing)
君が誰とキスしているかなんて知りたくない (誰とキスしているのか知りたくない)
I don't wanna know what I've been missing (Know what I've been missing!)
僕が何を見逃しているのかも知りたくない (見逃しているものを知りたくない)