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ピコピコサウンド:かなりよくできあがったので、プロンプト付きで実例を公開。

ピコピコの生成にあたって、プロンプトのトラックサジェスチョンセクションの構造を特化型に変更しました。
トラック構成は、5つのエレメントからなります。
1,イントロエレメント
起動音
2,プレメインエレメント
ゲームスタート!
3,メインエレメント
道中
4,ポストエレメント
面クリ
5,アウト路エレメント
ゲームオーバー

実際のプロンプト:

[Title: Pixel Explorer]
[Concept: An adventurous 8bit-Chiptune track that invites the listener on a journey through a vibrant, pixelated world.]
[Inspiration: Classic platformer games.]
[References: Super Mario Bros., Sonic the Hedgehog]

[Genre: 8bit Chiptone / Famicom Style]
[Mood: Exciting and adventurous]
[Tempo: 120 BPM]
[Rhythm: 4/4 with a driving beat]
[Instruments: Square Wave, Triangle Wave, Noise Channel, Pulse Width Modulation]
[Effects: Reverb, Delay, Bitcrusher, Arpeggio]
[Hook: A catchy and adventurous melody with dynamic arpeggios and driving rhythms.]

[Track Suggestion Section:]
[Intro Element: Startup Sound]
- Length: 8 bars
- Description: A short, rising arpeggio that sets an adventurous tone, using Square Wave and Triangle Wave with light Reverb and Delay.

[Pre-Main Element: Build-Up]
- Length: 16 bars
- Description: Gradual introduction of rhythm and harmony with a steady 4/4 beat. Uses Square Wave for melody and Noise Channel for percussion. Bitcrusher effect for a retro feel.

[Main Element: Main Theme]
- Length: 32 bars
- Description: Energetic and driving melody using Square Wave and Triangle Wave. Pulse Width Modulation for dynamic tones. Arpeggio adds rhythmic interest.

[Post-Main Element: Transition]
- Length: 16 bars
- Description: Smooth transition with a decaying melody, using Triangle Wave and light Vibrato. Reverb and Delay create a spacious feel.

[Outro Element: Game Over Sound]
- Length: 8 bars
- Description: A descending arpeggio signaling the end, with a slight Tremolo and Bitcrusher effect for a nostalgic finish.]

曲は最初に示した通りです。
アウト路エレメントを聞いてください。ゲームオーバーサウンドが秀逸ですよ。
ゲーム作る方へ!
この曲から切り取って、使っても構いません。
ゲームオーバーサウンドまじイイ!