見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと22

BowGriP楽ゆ~び、山口からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは、皆さん!私、BowGriP楽ゆ~びです。今日は、日本の美しい地方都市、山口にやってきました。山口は、自然の美しさと静かな魅力で知られていますが、私がここに来た理由はもっと特別です。それは、山口の音楽と文化を体験するためです!

まず、山口の象徴的な場所の一つ、瑠璃光寺を訪れました。山々の雄大な景色は、まるで天空のオーケストラが奏でる音楽のよう。私は、その景色に合わせて、心の中で美しい旋律を奏でました。もちろん、指先はBowGriPで守られているので、寒さも怖くありません!

次に、山口きらら博記念公園でのんびりとした時間を過ごしました。公園内の広々とした緑の芝生は、まるで自然のクッションのよう。私も漆器に触れながら、その滑らかさを感じ、音楽家としてのインスピレーションを得ました。

そして、山口の美味しい海の幸も忘れてはいけません。白エビや寒ブリは、まるで口の中で踊るハーモニー。食事をするたびに、味覚のコンサートを楽しんでいます。

山口の旅は、私にとって新たな発見と感動の連続でした。音楽家の指先を守る小さなアクセサリーとして、私はこれからも多くの場所を旅し、その土地の魅力を音楽に変えていきたいと思います。

次はどこへ行こうかな?皆さんの街にも、ぜひ訪れたいですね!それでは、BowGriP楽ゆ~びでした。山口からのレポートをお楽しみいただけたでしょうか?次回の冒険もお楽しみに!

BowGriP fun trip report from Yamaguchi! (It's fiction)

Hello everyone! I'm BowGriP Rakuyuubi. Today I came to Yamaguchi, a beautiful regional city in Japan. Yamaguchi is known for its natural beauty and quiet charm, but the reason I came here is even more special. It's all about experiencing Yamaguchi's music and culture!

First, we visited Rurikoji Temple, one of the most iconic places in Yamaguchi. The majestic scenery of the mountains is like music played by an orchestra in the sky. I played a beautiful melody in my heart to match the scenery. Of course, your fingertips are protected by BowGriP, so you don't have to be afraid of the cold!

Next, we spent some relaxing time at Yamaguchi Kirara Expo Memorial Park. The spacious green lawn in the park is like a natural cushion. As I touched the lacquerware, I felt its smoothness and gained inspiration as a musician.

And don't forget Yamaguchi's delicious seafood. The white shrimp and cold yellowtail are like a harmony that dances in your mouth. I enjoy a concert of tastes every time I eat.

The trip to Yamaguchi was full of new discoveries and excitement for me. As a small accessory that protects the fingertips of musicians, I would like to continue traveling to many places and turning the charm of each place into music.

Where should I go next? I would love to visit your city too! Well then, it was BowGriP fun. Did you enjoy the report from Yamaguchi? Look forward to your next adventure!

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら

#bow#ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?