見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと7

BowGriP楽ゆ~び、福岡からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは!BowGriP楽ゆ~びと申します。
今日は福岡の旅に出て、この素晴らしい場所の良いところをレポートしたいと思います。

まず、食べ物から始めましょう。福岡と言えば、もちろんラーメンですよね。博多ラーメンの豚骨スープは、私の心を温めてくれるんです。

次に、夜の街を歩いてみました。提灯が揺れる屋台が並ぶ様子は、まるで映画のワンシーンのようでしたよ。
そして、福岡の人々はとても親切で、道を尋ねると笑顔で教えてくれました。

さあ、次はどこに行こうかな?皆さんも一緒に福岡の旅を楽しみましょう!

BowGriP RakuYuubi, travel report from Fukuoka! (It's fiction)

Hello! My name is BowGriP RakuYuubi. Today I would like to go on a trip to Fukuoka and report on the good things about this wonderful place.

First, let's start with the food. Speaking of Fukuoka, of course it's ramen. Hakata Ramen's pork bone soup warms my heart.

Next, I walked around the city at night. The rows of stalls with swaying lanterns looked like a scene from a movie. The people of Fukuoka are very kind, and when I asked for directions, they gave me directions with a smile.

Now, where should we go next? Let's enjoy our trip to Fukuoka together!

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら


#bow #ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?