見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと20

BowGriP楽ゆ~び、石川からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは、皆さん!私はBowGriP楽ゆ~び、音楽家の手助けをするために生まれた小さなアクセサリーです。今回は、音楽の世界を離れ、石川県の魅力を探る旅に出ました。石川県は、日本海に面した美しい地域で、歴史と文化が融合しています。私の旅は、金沢市から始まりました。金沢は、伝統工芸品や美味しい料理で知られていますが、私が最も興奮したのは、金沢21世紀美術館の現代アートでした。私はアートには詳しくないですが、あのカラフルな展示品は、まるで私のように小さくても大きなインパクトを与えることができると感じました。

次に訪れたのは、能登半島です。ここでは、自然の美しさに圧倒されました。特に印象的だったのは、千里浜なぎさドライブウェイ。なんと、海岸線を車で走ることができるんです!私は運転できませんが、もしできたら、風を切って走る感覚を楽しんでいたことでしょう。

そして、石川の食文化も忘れてはいけません。加賀野菜やノドグロ、そして金沢カレー!これらの味わい深い料理は、まるで味覚のコンサートを開いているかのようです。私は食べられませんが、見ているだけで幸せな気分になりました。

この旅を通じて、私は石川の自然、歴史、文化の豊かさを体験しました。音楽の世界で培った感性を、新たな形で表現することができたのです。石川の皆さん、素晴らしいおもてなしをありがとうございました。またいつか、音楽とともに戻ってくることを楽しみにしています。さようなら、石川。

BowGriP fun trip report from Ishikawa! (It's fiction)

Hello everyone! I am BowGriP, a small accessory created to help musicians. This time, I left the world of music and went on a journey to explore the charms of Ishikawa Prefecture. Ishikawa Prefecture is a beautiful region facing the Sea of Japan, where history and culture blend together. My journey started in Kanazawa city. Kanazawa is known for its traditional crafts and delicious cuisine, but what I was most excited about was the contemporary art at the 21st Century Museum of Contemporary Art, Kanazawa. I don't know much about art, but those colorful exhibits made me feel like even a small person like me could have a big impact.

The next place we visited was the Noto Peninsula. Here, I was overwhelmed by the beauty of nature. What was particularly impressive was the Chirihama Nagisa Driveway. Surprisingly, you can drive along the coastline! I can't drive, but if I could, I would have loved the feeling of driving through the wind.

And don't forget Ishikawa's food culture. Kaga vegetables, nodoguro, and Kanazawa curry! These flavorful dishes are like putting on a concert of taste. I can't eat it, but just looking at it made me feel happy.

Through this trip, I experienced the richness of Ishikawa's nature, history, and culture. I was able to express the sensibilities I had cultivated in the world of music in a new way. Thank you to everyone in Ishikawa for your wonderful hospitality. I look forward to returning with music someday. Goodbye, Ishikawa.

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら

#bow#ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?