見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと10

BowGriP楽ゆ~び、大分からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは!私、BowGriP楽ゆ~びです。今回は、日本の大分県にある素晴らしい観光地を訪れました。大分は、温泉で有名な地域で、私のような弓道具もたまにはリラックスが必要なんです。

まずは、別府の「地獄めぐり」に行ってきました。地獄と聞くと少し怖いですが、実際は色とりどりの温泉があって、とても美しいんですよ。コバルトブルーの「海地獄」や赤い「血の池地獄」を見て、私の木製部分が湯気で少し曲がりそうになりました。冗談ですよ、私は耐熱性がありますから!

次に、由布院にある「金鱗湖」を訪れました。湖面に映る景色は、まるで絵画のよう。私がもし弓矢だったら、ここで一発、矢を放ちたいところですが、平和が一番ですね。

そして、大分といえば忘れてはならないのが「アフリカンサファリ」。野生動物を間近で見ることができるんです。ライオンやキリンに会えるなんて、弓道具の私にとってはちょっとしたスリルです。

最後に、大分の美味しいグルメを堪能しました。とり天に始まり、関アジ、関サバのお寿司は絶品でした。食べられない私ですが、見ているだけで幸せな気分になります。

大分は本当に魅力的な場所で、私のようなBowGriP楽ゆ~びにとっても、新しい発見とリフレッシュの場所でした。また訪れたいですね、次はどこに行こうかな?皆さんのおすすめを教えてください!

BowGriP RakuYuubi, Oita Travel Report! (It's fiction)

Hello! I'm BowGriP Rakuyuubi. This time, we visited a wonderful tourist destination in Oita Prefecture, Japan. Oita is a region famous for its hot springs, and archers like me need to relax once in a while.

First, I went to Beppu's ``Hell Tour''. Hell is a bit scary, but it's actually very beautiful, with many colorful hot springs. When I saw the cobalt blue ``Umi Jigoku'' and the red ``Blood Pond Jigoku'', my wooden parts almost bent a little from the steam. Just kidding, I am heat tolerant!

Next, we visited Kinrinko Lake in Yufuin. The scenery reflected on the surface of the lake is like a painting. If I were an archer, I would shoot an arrow here, but peace is the best.

Speaking of Oita, one thing you should not forget is the African safari. You can see wild animals up close. Being able to meet lions and giraffes is a bit of a thrill for someone like me who uses archery.

Finally, we enjoyed the delicious gourmet food of Oita. The sushi starting with chicken tempura, Seki horse mackerel, and Seki mackerel was exquisite. I can't eat it, but just looking at it makes me feel happy.

Oita is a truly fascinating place, and for BowGriP enthusiasts like me, it was a place of new discovery and refreshment. I want to visit again, where should I go next? Please let us know your recommendations!

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら

#bow#ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?