見出し画像

社員A求職活動編#9: 「在宅で、英語が使えそうな業務があったので応募してみました#6「Applyしたら、こんなemailが来ました」

今回は「在宅で、英語が使えそうな業務があったので応募してみました#6「Applyしたら、こんなemailが来ました」についてコメントをさせて頂きます。

抜粋:

We are currently reviewing your application and in order to determine your suitability we need you to provide the following information:

Please ensure you have listed both fluent languages required for this role (English & Japanese) on your profile.

Please ensure that you complete all Employment / Educational history for the previous 3 years from December 2019 – Present in the country of residence (including any periods when you were unemployed, stay at home parenting, retired or traveling etc.)

You can provide these details on your profile or on your CV/Resume using the links provided below.

この内容は、前回のApply時にすでに英語のResume出しているので問題はないはず。

ただ、Languageについてはとりあえず追加登録で英語を控えめに

Full working proficiency

にしました。

英語は、最近はなしていませんが(笑)。

ま<どちらにしても、結論がでるまで時間が掛かりそうです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?