見出し画像

【和訳】mine / MY FIRST STORY

I will be your special, I will be your precious
君にとっての特別になりたい 最高になりたい
Whenever you're feeling lonely today
孤独を常に抱えていたとしても
I will be waiting I will be looking
待ってるから大丈夫,君の事を探しに行くよ
You're not alone 'cause I'm with you tonight
君は1人じゃないよ だって僕が隣にいるから

I'm always dreaming…
いつも君の事を考えているんだ...
I'm always dreaming…
君のことばかり夢見るんだ...

今の僕には 失うモノはないから
君となら何処へでも行けるよ

You're beating my heart
君といると心が弾む
You're beating my heart
僕の鼓動を早くさせる
'Cause I wanna be with…you
だから隣にいたいんだ...

You're beating my heart
君が僕の生きる理由だ
You're beating my heart
だってこんなにもわくわくするから
'Cause I wanna be with…you
だから一緒にいさせてくれないかな

I'm always right here…
僕はいつもここにいるよ
I'm always right here…
僕はいつもここで
I'm always right here…
君をずっと待っているよ...

'Cause I love you now..
だって君を愛しているから

遠く星が綺麗な夜 二人で探しに行こう
この「瞬間」を止められる 魔法があればいいのに

I'm always dreaming…
いつも考えるんだ...
I'm always dreaming…
いつも夢に見るんだ...

この世界中を敵に回したとしても
僕一人だけのモノにさせてよ

You're beating my heart
君といると心が弾む
You're beating my heart
僕の鼓動を早くさせる
'Cause I wanna be with…you
だから君の隣にいたいんだ...

You're beating my heart
君が僕の生きる理由だ
You're beating my heart
だってこんなにもわくわくするから
'Cause I wanna be with…you
だから一緒にいさせてくれないかな

I'm always right here…
僕はいつもここにいるよ
I'm always right here…
僕はずっとここで
I'm always right here…
君をずっと待っているから...

'Cause I love you now..
だって君を愛しているから...

You're beating my heart
君といると心が弾む
You're beating my heart
僕の鼓動を早くさせる
'Cause I wanna be with…you
だから君の隣にいたいんだ...

You're beating my heart
君が僕の生きる理由だ
You're beating my heart
だってこんなにもわくわくするから
'Cause I wanna be with…you
だから一緒にいさせてくれないかな

I'm always right here…
僕はいつもここにいるよ
I'm always right here…
僕はずっとここで
I'm always right here…
君をずっと待っているよ...

'Cause I love you now..
君を愛しているから

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?