7/6

London Bridge is broken down
Dance over my Lady Lee
London Bridge is broken down
With a gay lady

How shall we build it up again ?
Dance over my Lady Lee
How shall we build it up again ?
With a gay lady

Build it up with silver and gold
Dance over my Lady Lee
Build it up with silver and gold
With a gay lady

Silver and gold will be stole away
Dance over my Lady Lee
Silver and gold will be stole away
With a gay lady

Build it up with iron and steel
Dance over my Lady Lee
Build it up with iron and steel
With a gay lady

Iron and steel will bend and bow
Dance over my Lady Lee
Iron and steel will bend and bow
With a gay lady

Build it up with wood and clay
Dance over my Lady Lee
Build it up with wood and clay
With a gay lady

Wood and clay will wash away
Dance over my Lady Lee
Wood and clay will wash away
With a gay lady

Build it up with stone so strong
Dance over my Lady Lee
Hurrah ! 'twill last for ages long
With a gay lady

ロンドンばしがおっこちた
おどってこえようレディリー
ロンドンばしがおっこちた
ぼくのすてきなおじょうさん

かけなおすにはどうしよう
おどってこえようレディリー
かけなおすにはどうしよう
ぼくのすてきなおじょうさん

ぎんときんでつくろうよ
おどってこえようレディリー
ぎんときんでつくろうよ
ぼくのすてきなおじょうさん

ぎんときんではぬすまれる
おどってこえようレディリー
ぎんときんではぬすまれる
ぼくのすてきなおじょうさん

てつとはがねでつくろうよ
おどってこえようレディリー
てつとはがねでつくろうよ
ぼくのすてきなおじょうさん

てつとはがねはおれまがる
おどってこえようレディリー
てつとはがねはおれまがる
ぼくのすてきなおじょうさん

きとねんどでつくろうよ
おどってこえようレディリー
きとねんどでつくろうよ
ぼくのすてきなおじょうさん

きとねんどはながされる
おどってこえようレディリー
きとねんどはながされる
ぼくのすてきなおじょうさん

じょうぶないしでつくろうよ
おどってこえようレディリー
バンザイ!ついにかんせいだ
ぼくのすてきなおじょうさん

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?