Here we go round the mulberry bush

Here we go round the mulberry bush
The mulberry bush, the mulberry bush
Here we go round the mulberry bush
On a cold and frosty morning

This is the way we wash our hands
Wash our hands, wash our hands
This is the way we wash our hands
On a cold and frosty morning

This is the way we wash our clothes
Wash our clothes, wash our clothes
This is the way we wash our clothes
On a cold and frosty morning

This is the way we clean our rooms
Clean our rooms, Clean our rooms
This is the way we clean our rooms
On a cold and frosty morning

This is the way we go to school
Go to school, go to school
This is the way we go to school
On a cold and frosty morning

This is the way we come out of school
Come out of school, come out of school
This is the way we come out of school
On a cold and frosty morning

くわのきのまわりをまわろうよ
まわろうよ まわろうよ
くわのきのまわりをまわろうよ
さむくてこごえるあさに

こうしてわたしたちはてをあらう
てをあらう てをあらう
こうしてわたしたちはてをあらう
さむくてこごえるあさに

こうしてわたしたちはふくをあらう
ふくをあらう ふくをあらう
こうしてわたしたちはふくをあらう
さむくてこごえるあさに

こうしてわたしたちはそうじする
そうじする そうじする
こうしてわたしたちはそうじする
さむくてこごえるあさに

こうしてわたしたちはがっこうにいく
がっこうにいく がっこうにいく
こうしてわたしたちはがっこうにいく
さむくてこごえるあさに

こうしてわたしたちはがっこうをでる
がっこうをでる がっこうをでる
こうしてわたしたちはがっこうをでる
さむくてこごえるあさに

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?