見出し画像

J Dilla - So Far To Go (Feat Common & D'Angelo)

Oh, oh...
I wanna get closer to you baby...
Oh, oh, oh...
Oh, oh, oh...

ああ、もっと君に近づきたいよ

You have come so far
You've got so far to go... (Yeah)
You have come so far
You've got so far to go...(Yeah)

君はもうここまで来たんだ
そしてもっと遠くまでいくんだよ
随分遠くまで来たよね
そしてもっと遠くまでいくんだ

Let go, and let me live inside you
さあ一緒にいこうよ、僕を君の中でいかせてくれないか
What your mouth don't say, baby your thighs do...
君のお口は言わないけど、かわいい君の太ももがしてくれることでさ…
I want us to arrive to -Gether, I love it when the weather
Is wet and sticky, some depict me

僕は一緒にいきたいんだ、
ひどい湿気が出るような雨の日だって、僕はそれが大好きだよ

As being conscious, yeah I use my head
君のことを意識しながら、僕は頭を使うんだ
It was you that fed, my appetite for seduction
僕の欲望を刺激してくれたのは君だったね
Bitin and cussin, makin' love and uh! 
噛み付いてさ、僕を冒涜しながら交わるんだよ、ああ
Touchin where no one has ever touched before
今まで誰も触ったことがないところを触りながら
The heat, got you open like an oven door
熱が、まるでオーブンの扉みたいに君を開くんだ
Because of your innocence
君の無邪気さのせいだよ
Even more you'll remember this, hardcore gentleness...
もっとたくさん‥…君は覚えてるでしょ、激しい優しさのこと
Before you wasn't into this
君がこれに夢中になる前のさ
On the ride, your freak became limitless...
上に乗っかって、君がどんどん、際限無く興奮していって
Holdin' on to the night and me tight
夜に抱きしめあって、僕を強く抱いて
As we write on the walls... a story called 'Go'
まるで不吉な前兆みたいな…これは“いく”って名の物語

Ooh baby! (yeah, yeah)
ああ、かわいい君!

I love it when we do it, you do it like you believe it
僕たちが交わり合ってるときの“それ”が好きだよ、君がまるで信じてるみたいにしてくれる、“それ”のこと
Able to give and receive it with openness
オープンに“それ”を与えてくれて、僕は“それ“を受け取るんだ
Emotions just spill
気持ちが溢れてしまうよ
I'm givin' you something that you can feel, it's hard to stay still...
じっとしているのが難しいくらい感じることを、僕は君に与え続けるんだ
Rubbin your desires up against mine
僕は自分の欲望に抗って、君の欲望をこすりつけながら
I feel you shakin, I'm thinkin' that next time
ぐちゃぐちゃになってしまいながら僕は君を感じてて、
次はどうしようかなって考えてるんだ
My fingers on the hook of your neck...
僕の指を君の首に絡めて
Deep in your eyes is a look of respect
君の目の深いところにリスペクトの眼差しが見えるよ
Soft wet brown sugar, mixed with cinnamon...
まるでシナモンを混ぜたブラウンシュガーみたいに優しくて濡れた瞳にさ
Said you learnin to trust men again
君は『もう一度、男の人を信じるってことを知り始めたの』って言ったね
If this is love, made our self
もしこれが愛ならさ、愛が僕らを作り上げたんだよ
Is made for you to feel empowered at the same time helpless
そして愛は、『力があると同時に無力だ』って君に感じさせる
You dealt with a lot and your screams and moans
君はたくさんのことに応じながら、うめたり、叫んだりして
Somethin' 'bout you go off that I see I'm home
もう限界を迎えてしまう
For we don't have to think no more - it's synchronicity and raw
だって僕らはこれ以上何も考える必要はないからさ−これは深いシンクロなんだ
And this is what I came here for, uh
そして、僕がここに来た意味なんだよ、ああ
Go on...
続けよう…

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?