見出し画像

[和訳]Boyfriend(with social house)~Arian Grande~

[Verse 1: Ariana Grande]
I'm a motherfuckin' train wreck
I don't wanna be too much
But I don't wanna miss your touch
And you don't seem to give a fuck
I don't wanna keep you waiting
But I do just what I have to do
And I might not be the one for you
But you ain't allowed to have no boo

私って厄介な女なの
あなたに飽きたくない
でも、あなたを恋しいだなんで思いたくないの
だけど、あなた、私に興味なんてないみたいね
あなたを待たせたくない
でもただ、こうするしかないの
私って、あなたに似合ってないのかもね
でも彼女なんて作らせない

[Pre-Chorus: Ariana Grande]
'Cause I know we be so complicated
But we be so smitten, it's crazy
I can't have what I want, but neither can you

だって、私たちの関係はとっても複雑で
でも、お互いに本気なんだから、これっておかしいのよ
私の欲しいものは手に入らないけど、それはあなたも同じでしょ

[Chorus: Ariana Grande]
You ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to see nobody else
And I don't want you to see nobody
But you ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to touch nobody else (Nobody)
Baby, we ain't gotta tell nobody

あなたは私の彼氏じゃないの
私もあなたの彼女じゃないの
でも、あなたは私が誰かのものになるなんて許せない
私だって、あなたが誰かの彼氏になるのなんて許せない
あなたは私のものじゃないの
私もあなたのものじゃないの
でも誰にも私を触れさせたくないんでしょ
ねぇ、こんなこと誰にも言えないね

[Verse 2: Mikey]
Even though you ain't mine, I promise the way we fight
Make me honestly feel like we just in love (Love)
'Cause, baby, when push comes to shove (Shove)
Damn, baby, I'm a train wreck, too (Too)
I lose my mind when it comes to you
I take time with the ones I choose
And I don't want a smile if it ain't from you, yeah

君が僕のものじゃないとしても、僕たちのやり取りは
本当に僕たちがただの恋人同士だって思わせるんだ
だって、
あぁ、僕だってひどい状態だよ
君に会うと、いつもの僕じゃないみたいなんだ
僕の選んだ人と時をともにしたい
君以外の笑顔なんていらない

[Pre-Chorus: Mikey]
I know we be so complicated
Lovin' you sometimes drive me crazy
'Cause I can't have what I want and neither can you (No, no)

だって、僕たちの関係はとっても複雑で
でも、お互いに本気なんだから、これっておかしいだろ
僕の欲しいものは手に入らないけど、それは君だって同じだろ

[Chorus: Ariana Grande]
You ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to see nobody else
And I don't want you to see nobody
But you ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to touch nobody else (Nobody)
Baby, we ain't gotta tell nobody

あなたは私の彼氏じゃないの
私もあなたの彼女じゃないの
でも、あなたは私が誰かのものになるなんて許せない
私だって、あなたが誰かの彼氏になるのなんて許せない
あなたは私のものじゃないの
私もあなたのものじゃないの
でも誰にも私を触れさせたくないんでしょ
ねぇ、こんなこと誰にも言えないね

[Verse 3: Scootie & Ariana Grande]
I wanna kiss you (Yeah), don't wanna miss you (Yeah)
But I can't be with you 'cause I got issues (No)
Yeah, on the surface, seem like it's easy
Careful with words, but it's still hard to read me
Stress high when the trust low (Mmm)
Bad vibes, where'd the fun go? (Oh)
Try to open up and love more (Love more)
Try to open up and love more

君に口づけたい、手放したくない
でも、君とはいれないんだ、難しくってね
うわべだけ見れば、簡単そうだけど
僕の一言、一言に注意して、手なずけるのは難しいぜ
信じられなくなったらもう駄目だよ
今はつらいよ。こんなの何が良いんだよ
壊してもっと愛してほしい

[Bridge: Scootie, Ariana Grande & Both]
If you were my boyfriend
And you were my girlfriend
I prolly wouldn't see nobody else
But I can't guarantee that by myself

もしあなたが私の彼氏で
君が僕の彼女だったなら
多分君以外見えないよ
ほんとにそうかなんて保証できないけどね

[Chorus: Ariana Grande]
You ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to see nobody else
And I don't want you to see nobody
But you ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to touch nobody else (Nobody)
Baby, we ain't gotta tell nobody

あなたは私の彼氏じゃないの
私もあなたの彼女じゃないの
でも、あなたは私が誰かのものになるなんて許せない
私だって、あなたが誰かの彼氏になるのなんて許せない
あなたは私のものじゃないの
私もあなたのものじゃないの
でも誰にも私を触れさせたくないんでしょ
ねぇ、こんなこと誰にも言えないね

Ariana Grande, Social House - boyfriend (Official Video) - YouTube

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?