見出し画像

[和訳]Love me ~Justin Bieber ~

My friends say I'm a fool to think that you're the one for me
君は僕の運命の人だって言うと
友達は僕を馬鹿だって言うんだ

I guess I'm just a sucker for love
もしかしたら、僕はただ恋に恋するタイプなのかもしれないけど
      
Cause honestly the truth is that you know I'm never leaving
正直に言って、僕が君から離れられないことに君が気づいていることも事実だし
Cause you're my angel sent from above
仕方ないよね。だって君は天界から送られてきた天使だもんね。

Baby you can do no wrong, my money is yours
君はいつも正しいよ。僕のものは君のものさ。お金さえもね
Give you little more because I love ya, love ya
もっとあげらるよ。僕は君を愛してるから
With me, girl, is where you belong, just stay right here
僕も連れてってよ。ねぇ。君がいるところにピッタリついていくから
I promise my dear I'll put nothing above ya, above ya
愛する君に誓うよ。君より大切なものなんて無いって。


Love me, love me, say that you love me
ねぇ。僕を好きになってよ。愛してるって言葉にして
Fool me, fool me, oh how you do me
ねぇ。もっと僕を惑わして。君のやり方で
Kiss me, kiss me, say that you miss me
ねぇ。君からキスしてよ。僕のこと恋しがって
Tell me what I want to hear, tell me you love me
分かってるんでしょ? 愛してるって言って


People try to tell me but I still refuse to listen
みんな僕に教えようとしてるんだ。僕に聞く気なんてないけど
'Cause they don't get to spend time with you
だって彼らが、君と一緒にいるわけでもないだろう?
A minute with you is worth more than
僕の人生において、君との一分間は
A thousand days without your love, oh your love, oh
君なしの1000日間よりも価値があるんだ。

Baby you can do no wrong, my money is yours
君はいつも正しいよ。僕のものは君のものさ。お金さえもね
Give you little more because I love ya, love ya
もっとあげらるよ。僕は君を愛してるから
With me, girl, is where you belong, just stay right here
僕も連れてってよ。ねぇ。君がいるところにピッタリついていくから
I promise my dear I'll put nothing above ya, above ya
愛する君に誓うよ。君より大切なものなんて無いって。

Love me, love me, say that you love me
ねぇ。僕を好きになってよ。愛してるって言葉にして
Fool me, fool me, oh how you do me
ねぇ。もっと僕を惑わして。君のやり方で
Kiss me, kiss me, say that you miss me
ねぇ。君からキスしてよ。僕のこと恋しがって
Tell me what I want to hear, tell me you love me
分かってるんでしょ? 愛してるって言って

My heart is blind but I don't care
この鼓動を抑え切れない。だけどそんなの気にならないよ
'Cause when I'm with you everything has disappeared
君といると、君以外見えなくなってしまうんだ。
And every time I hold ya near
君といる時はいつも思うんだ。
I never want to let ya go, oh
もう一生君のことを離せないなって

Love me, love me, say that you love me
ねぇ。僕を好きになってよ。愛してるって言葉にして
Fool me, fool me, oh how you do me
ねぇ。もっと僕を惑わして。君のやり方で
Kiss me, kiss me, say that you miss me
ねぇ。君からキスしてよ。僕のこと恋しがって
Tell me what I want to hear, tell me you love me
分かってるんでしょ? 愛してるって言って



訳者の一言
これを訳すために、MVやライブのJBを見ました。
あまりの可愛さに歌詞のイメージが犬系男子になりました。
必死に着いていってそうです。



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?