見出し画像

アートマガジン( ¨̮ )💕

Artistcloseup - Contemporary Art Magazine #2  というArt誌に私の絵が掲載されました。(本名のMiho Iwai名義で載せています)
海外のアートコレクターから声をかけてもらいました。
いつか彼らのアトリエに行くことが夢です。
私のお気に入りの絵は、フィギュアスケートの振付師Benoit Richaudを描いた絵です。
この絵は、彼から掲載許可をいただいております。
私の絵を観て、心が温まり、和むといいなと思っています。

My painting was published in an art magazine called Artistcloseup - Contemporary Art Magazine #2. (Posted under the name of my real name, Miho Iwai)
I was approached by an overseas art collector.
My dream is to visit their studio someday.
One of my favorite paintings is the figure skating choreographer Benoit Richaud.
I have permission to post this picture from him.
I hope that my paintings will warm your heart and make you feel at peace.
The art magazine can be seen from the link below.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?