新しい画像

Find me, Again

Candy Collection
00:00 | 00:00
Find Me, Again
Your blank diary for many days from that day
You still do not accept the reality
Like a dream that I will not stay with you

Day by day, I went weak in dear your love and side
Your diary and smile became more and more dark
Hey my dear, The end of your painful days

Do not cry anymore, Only now goodbye
I want you to promise only one with me
Fine me again and hold me again
Love me again
Forever

You told me what a beautiful with my scrawny face
To be continue to fight along with the fear
But my dear, I am dying with the fear

Everyday, Everytime, Gaze you only
Anywhere, Anytime, I loved you only
Smile me again and kiss me again
Give me again Together

All time has gone by amazingly fast
My sadness days speed is going up longer
Call me again and stop me again
Lock me again, Forever

I can not talk to you anymore
I can not touch to you anymore
Look at me and burns me in your eyes
Time has come to say goodbye

Greet the last time with my eyes closed
Take care also until the day we meet

【和訳】

あの日から空白なあなたの日記
まだ受け入れるのは無理そうね
あなたと一緒じゃなくなるなんて夢みたい

一日一日、私はあなたの愛の側で弱っていってしまうね
あなたの日記と笑顔は暗くなっていくばかり
ねえ、ダーリン もうあなたのつらい日々が終わるよ

泣かないでね、ただ今はさようなら…
でも一つだけ約束してほしい
また私を見つけて、抱きしめて、
永遠に愛して

私の痩せこけた顔を見て「綺麗だね」って言ってくれた
恐怖と一緒に戦い続けるために
でも、ダーリン もう怖くて死んでしまいそうだよ

毎日、いつでも、あなただけを見てた
どこでも、いつでも、あなただけを愛していた
また笑って、キスして
一緒に与えてほしい

時間は驚くほど速いね
悲しい日々もどんどん遠くなる
また私を呼び止めて、永遠に閉じ込めてほしい

もうあなたに話し掛ける事も出来ない
触れることさえも
私をその目に焼き付けて
お別れの時が来たみたい…

最後の時を目を閉じて迎えるわ
また逢う日までお元気で