見出し画像

『Collect in me』all lyrics

画像1

01.Love and so on

We will call mint to filling on you

I can’t do it and you go to getting high

So you talk me, sing me one more chance.

And then I can't say good bye.

Feeling love and my mind.

Falling this love and your sweet voice.

You and me swing in love and so on.

【和訳】

メンテーをあなたの中に呼びたいと思った

でも私にそれは無理な事

芳香に想いを馳せるだけ

ねぇ、もう一度話かけて歌って欲しい

さよならなんて言えないよ

愛と気持ちを感じている

この恋とあなたの甘い声に落ちてしまいそう

あなたと私は愛とそうじゃない何かに揺られている


02.Filling on you

When you do filling on me too.

And send you where to get so on.

When you do filling on me too.

And send you where to get so off ?

Just can’t what you need

Can’t send what is love?

Filling so need to your mind.

I want you, Love you, Need you,

When time help the girls.

Need you, Love you, Your mind,

I want you tonight…everyday me. 

(Anytime, Anywhere, Anyone, Anything to me)

【和訳】

僕の上で満たされている時

僕にもっと気持ちを教えて

僕の上で満たされている時

君を何処へ連れて行っているのだろう?

君だけが必要って訳じゃない

愛は何かを教えてくれないのかい?

君の心を満たす必要があるみたい

君を欲しがって、愛して、必要としよう

君を助ける時が来たよ

必要だ、愛している、君の心も

今夜君が欲しい、、、いや毎日だよ


03.Rain Drops

You know, We are all alone side by side.

But if I reach out my hands to you…

Always I can change your line.

I thought it was easy for me…But we are

Rain drops down to big ground and (the) sea

We can’t change our line each other

Rain drops down to big ground and (the) sea

We just fall down side by side

【和訳】

僕達は隣り合わせでも孤独

でも、もし君に手を伸ばしたら

いつでも君の生き方を変えられると思っていたんだ

だけど僕らは…

広い大地と海に落ちる雨粒

お互いのラインなんて変えられない

広い大地と海に落ちる雨粒

ただ寄り添って落ちていくだけ


04.Twinkle,Twinkle, Give me your light.

I felt it your light in dark.

It like a sun in my eyes.

I was led with my specter.

Become a knight protect you.

You and me each other so light and shadow.

If you shine, I'm going to become strong before.

Twinkle,Twinkle, Give me your light.

Twinkle,Twinkle, Give me your smile.

Twinkle,Twinkle, Give me your love.

Twinkle,Twinkle, Give me your soul.

【和訳】

暗闇の中であなたの光を感じたの

それは私の目に太陽の様に映る

私は亡霊のように導かれ

あなたを守る騎士になる

あなたと私はまるで光と影みたい

あなたが輝けば私はもっと強くなるから

キラキラ輝くあなたの光をください

キラキラ輝くあなたの笑顔をください

キラキラ輝くあなたの愛をください

キラキラ輝くあなたの魂をください


05.Maybe Love 

Why do you filling so much want to you?

I can’t do it want you what you need so on me light.

Oh, You make me lovesick for tonight.

Oh, Sure and go funny feel.

And I got a funny feel…

And I get a happy life…

【和訳】

なぜ君はそんなに自分を欲しがるの?

僕には叶えてあげれることなのかな?

君が欲しいのは僕にとっても必要な光なんだ

あぁ、僕は今夜、君を好きになるのかも

あぁ、確かに面白い気持ちになるのかも

愉快な気持ちだよ、そして幸せな人生を


6. Spin Out Of You

※ Picorin's out take fake vocal from Filling on you.


07.Shame

I met him on Monday and

My soul stood still when to me.

He kissed me in a way that so on

You get want to love high.

Oh, I love you so shame.

【和訳】

僕は月曜日に彼と出会った

その時、魂はまだ僕に立っていた

彼はそんなやり方で僕にキスした

羞恥心を煽るように…あなたは高揚感が欲しい

僕はそんなあなたを恥らいながら愛してる


08.Sing for you

I sing for you, if you go away.

I cry for you, show me your sadness.

I run for you, keep our promise.

My love for you, if I go away.

Love is to forgive everything.

Life is the wonderful landscape.

Time is all judgment with heartless.

So I just sing this song for you.

【和訳】

君に歌おう、君が居なくなってしまっても

共に泣こう、悲しみを見せてごらん

走りぬこう、僕たちの約束を守るために

愛を君に、もし僕が居なくなっても

愛はすべてを許す事なんだ

人生は素晴らしい絶景じゃないか

時間は全てに非情な裁きを下す

だから僕はこの歌を君に歌うよ


09.Collect in me

We just strange who do you right?

I collect in me, your better soul.

We can all set it fine.

And want you high?

Your collect in me.

We can’t all set it bad ?

And want you high ?

Your collect in sky.

【和訳】

私たちは周りから見たら変わってる存在かも

様々な側面、いろんな個性が私の中に集まった時

もっと最高に出来るんじゃない?

もっと高い所へ行ってみない?

私の中にあなたのコレクション

仲間外れなんて出来ないでしょ?

もっと高い所へ行きたいんでしょ?

空にはあなたのコレクション