見出し画像

BBC One minute World News 05 July, 2023

The UK Ministry of Defense confirms special forces are at the center of an inquiry into unlawful killings in Afghanistan, abandoning efforts to restrict mention of their involvement.

英国国防省は、アフガニスタンでの違法な殺害に関する調査の中心に特殊部隊があることを認め、その関与について言及を制限する努力を放棄しました。

Thousands gather for the funerals of 12 Palestinians during Israel's two-day
military operation in Jenin in the occupied West Bank.

占領地ヨルダン川西岸のジェニンでイスラエルが2日間にわたって行った軍事作戦中、12人のパレスチナ人の葬儀に数千人が集まりました。

Two explosions were heard at a district court in Kiev.  We'll have the very latest with our correspondent in the Ukrainian capital.

キーウの地方裁判所で2つの爆発がありました。 ウクライナの首都の特派員から最新情報をお伝えします。

キーウの地方裁判所で2回の爆発があった。ウクライナの首都の特派員から最新情報をお伝えする。

Receiving this Crown I so promised by God's help.
King Charles is presented with the crown jewels of Scotland at a special ceremony.

神の助けによって、私が約束したこのクラウンを受け取ることができました。チャールズ国王にスコットランド王冠の宝石が贈られました。


この記事が参加している募集

#習慣にしていること

131,068件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?