見出し画像

In my blood - Shawn Mendes

In my blood - Shawn Mendes

Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood

助けてよ、
壁が崩れ落ちてくるみたいなんだ
時々諦めたくなる
だけど僕にはできない
諦めるなんて僕じゃないから


Laying on the bathroom floor, feeling nothing
I'm overwhelmed and insecure, give me something
I could take to ease my mind slowly

バスルームの床に寝転びながら僕の心は空っぽで、
僕は圧倒されてしまって不安定だ
誰か僕の心を落ち着けられる何かをくれないか

Just have a drink and you'll feel better
Just take her home and you'll feel better
Keep telling me that it gets better
Does it ever?

酒を飲めば気分が良くなるよって
彼女を家に呼べば気分が良くなるよって
きっと状況は良くなるからって僕に言い聞かせてよ、
でも本当に良くなったことは今まであったっけ


Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
No medicine is strong enough

助けてよ、壁が崩れ落ちてくるみたいに感じるんだよ
時々諦めたくなる
どんな薬も効かないんだ

Someone help me
I'm crawling in my skin
Sometimes I feel like giving up
But I just can't

誰か助けてよ
肌の上を這うように生きてる
時々諦めたくなるけど
僕にはできない


It isn't in my blood
It isn't in my blood
諦めるなんて僕じゃないんだ
そんなの僕じゃないんだよ


It isn't in my blood
I need somebody now
It isn't in my blood
I need somebody now
It isn't in my blood

諦めるなんてそんなの僕じゃないんだ
誰か助けてよ
僕は諦められないよ
誰かの助けが必要なんだ
諦めるなんて僕じゃないんだよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?