見出し画像

【洋楽和訳】At My Worst [Remix]feat. Kehlani / Pink Sweat$

最近ずっとリピートしてる曲です。すごいかわいい歌詞でイラストもいいですよね〜

[Verse : Pink Sweat$]

Can I call you baby?
Can you be my friend?
Can you be my lover up until the very end?
Let me show you love, oh, no, pretend
Stick by my side even when the world is caving in, yeah

ベイビーって呼んでもいい?
友達になってもいい?
最後の最後まで恋人で居てくれる?
君に愛を示させて、誤魔化しじゃないよ
離れないで、世界が崩壊する時でさえ

[Pre-Chorus : Pink Sweat$]

Oh, oh, oh, don't, don't you worry
I'll be there whenever you want me

大丈夫、心配しないで
いつだって君が望めば、其処に居るから

[Chorus : Pink Sweat$]

I need somebody who can love me at my worst
Know I'm not perfect, but I hope you see my worth
'Cause it's only you
nobody new
I put you first
And for you, girl
I swear I'd do the worst

僕が最悪な時でも僕を愛せる人が必要なんだ
勿論、僕は完璧じゃないけど
君に見合う人だと思ってくれたらいいな
だって君しかいない
知らない人もいない
君を最優先するから
君の為なら、ガール
僕はどんな最悪な事もやるって誓うよ

[Verse2 : Kehlani]

Will you trust I'm honest
when they're tellin' lies?
Can you see what I'm not sayin' from my eyеs?
All I know is love, for you, it's real
It's differеnt from anything that I thought I'd feel
Oh, oh, don't you worry, I'll be there whenever you want me

私が誠実だって信じてくれる?
周りが嘘を吹き込んでも
私の目から言葉にしてない事も察してくれる?
私が分かるのは愛だけ
貴方への愛は本物よ
私が今まで感じていたどんな物とも違うわ
大丈夫、心配しないで
いつだって貴方が望めば、其処に居るから

[Chorus : Pink Sweat$ & Kehlani]

I need somebody who can love me at my worst
Know I'm not perfect, but I hope you see my worth
'Cause it's only you, nobody new, I put you first
And for you, girl, I swear I'd do the worst

僕が最悪な時でも僕を愛せる人が必要なんだ
勿論、僕は完璧じゃないけど
君に見合う人だと思ってくれたらいいな
だって君しかいない
知らない人もいない
君を最優先するから
君の為なら、ガール
僕はどんな最悪な事もやるって誓うよ

[Chorus : Pink Sweat$ & Kehlani]

I need somebody who can love me at my worst
Know I'm not perfect, but I hope you see my worth
'Cause it's only you, nobody new, I put you first
And for you, girl, I swear I'd do the worst

僕が最悪な時でも僕を愛せる人が必要なんだ
勿論、僕は完璧じゃないけど
君に見合う人だと思ってくれたらいいな
だって君しかいない
知らない人もいない
君を最優先するから
君の為なら、ガール
僕はどんな最悪な事もやってみせるよ

https://www.amazon.co.jp/-/en/dp/B08TTCYYM5/ref=mp_s_a_1_6



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?