水星

水星

愛する人 (ペット) のためにヒーリングをしなければなりませんでした。問題は広範囲で深刻だった。抗生物質はほとんど効果がなく、供給の終わりに近づいていました。より多くの検査のために医者に戻り、より多くのトラウマにさらされ、重度の痛みにさらされ、経済的なコストは言うまでもなく「麻酔をかけられる」 ことは、すべてが非常に深刻だっただろう。

問題の性質と深刻さから満月から新月までの間、毎日2~3回、ヒーリングエネルギーを流し、愛する人に注がなければなりませんでした(病気などを取り除くための下弦の月)

この状況では待てないので、すでに月が欠けていて待つ必要がなかったのはラッキーでした。

今回の件は非常に深刻で、このようなことが治るとは知らなかったので、サタンに助けを求めました。

サタンは私に言った-惑星時間のクロノス・プログラムによると:

http://chronosxp.sourceforge.net/en/

「水星の時間に」 ワークを始めること。

木曜日 (木星) からワークが始まったので、私はまた幸運だった。木星は、それが接触している他の惑星が何であれ、特に惑星の時間と日の方法で増幅します。

水星は、そのグリフの「角」を持つ惑星です。みんなが知っているように、角は「デビル」のものだ。言うまでもなく、私は再び驚愕しました。1回目のヒーリングセッション後、腫脹は著明に減少した。抗生物質は何の効果もなく、すべてなくなった。数日の継続的な作業の後、腫れは完全に引いた。問題の深刻さから、症状の消失をはるかに超えてヒーリングを続けました。

ここでの私のポイントは、サタンが私に水星と時間について教えてくれたことと、それがどのように役立ったかということです。私はまた、これ以来、いくつかの異なる種類の別の日 (エネルギー) の働きのために水星を使用しましたが、すべて成功しました。

水星は 「神々の使者」 です。


High Priestess Maxine Dietrich


▼原文
Mercury

I had to do a healing for a loved one (pet). The problem was extensive and severe. Antibiotics were doing little if anything and were towards the end of the supply. Returning to the doctor's for more tests, being exposed to more trauma, severe pain and being 'put under' not to mention the financial costs, this all would have been extremely severe. 

Because of the nature and severity of the problem, I had to run healing energy and put it into the loved one 2-3 times a day every day for the duration of the full to new moon (waning moon for ridding diseases, etc.)

I was lucky in that the moon was already waning and I didn't have to wait as I couldn't wait in this situation.

I asked for Satan's help as this case was extremely severe and I didn't know this sort of thing could be healed. 

Satan told me - according to the Chronos Program for planetary hours:

http://chronosxp.sourceforge.net/en/

To begin the working "during the hours of Mercury."

I was again in luck as my working began on Thursday (Jupiter). Jupiter amplifies whatever other planet it has contact with, especially in the way of the planetary hours and days. 

Mercury is the planet that has the 'horns' for its glyph. As we all know, the horns are of the 'Devil.' Needless to say, I was again astounded. After the first healing session, there was a noticible decrease in the swelling. The antibiotics did nothing and were all gone. After a few days of consistent workings, the swelling was completely gone. Because of the severity of the problem, I continued the healings way beyond the dissappearance of the symptoms. 

My point here is Satan told me about Mercury and the hours and how this helped. I have also used Mercury, since this, for several other workings of different kinds- different days (energies) and all were successful.

Mercury is the 'Messenger of the Gods.'


High Priestess Maxine Dietrich

「JoS Newsletter 2008-2009 Sermons and Important Messages」より「Mercury」(P17〜)を翻訳。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?