見出し画像

Run to you -Japanese ver-

涙こらえて 弱さ隠し
Hold back tears  Hide weakness
今 君を探しに行くよ
Now I'm going to find you

眠るその前 君を思い出してる
I remember you before I fell asleep
僕は気づけば飛び出して走ってた
I jumped out and ran when I noticed
君の居場所知らずとも まっすぐコンパス指す方へ
To the direction that the compass points straight without knowing your whereabouts
僕の胸の地図 見返しながら
Looking back at the map of my heart

探しに行こう 遠くてもいい
Let's go find you  It's okay to be far away
二人を結ぶラインに沿って
Along the line connecting the two
僕の名 君が呼んだ時
When you called my name
僕の時間が止まった
My time has stopped

同じ何かをそう僕は求めて
I'm looking for something the same
でも今の僕にないからいつかまた会おう
But I don't have it now so we will see you again someday
その日まで元気に過ごさなきゃダメだよ
You have to stay healthy until that day
向かってるから 
I'm heading
君へと
For you

君の時間と 君のいない時間
Time with you and time without you
どんなに過ぎても 想いに消費期限はない
No matter how much it passes
there is no expiration date for my feelings
君がいないこの時間も 胸の秒針は止めないよ
I won't stop the second hand in my heart even at this time without you
信じてるんだ その日は来るはずさ
I believe  That day should come

探しに行こう 遠くてもいい
Let's go find you  It's okay to be far away
二人が結ぶラインに沿って
Along the line connecting the two
僕の名 君が呼んだ時
When you called my name
僕の時間が止まった
My time has stopped

同じ何かをそう僕は求めて
I'm looking for something the same
でも今の僕にないからいつかまた会おう
But I don't have it now so we will see you again someday
その日まで元気に過ごさなきゃダメだよ
You have stay healthy until that day
君の元へ
To you

向かってると君へ伝えてみても
Even if I tell you that I'm heading
それが君に届かなくても
Even if it doesn't reach you
もっと息が切れても急いで行くよ
I'm hurry even if I'm out of breath
少しでいい そこで待って
Just a little  Wait there

君の時間 僕の時間
Your time and my time
交わったら抱きしめよう
Let's hug when we meet
その日まで元気に過ごさなきゃダメだよ
You have to stay healthy until that day
ずっとずっと 会いたいよ
I want to see you forever

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?