見出し画像

おすすめ母の日ギフト-Happy Mother’s Day-

5月12日は母の日ですね。皆さんは何をプレゼントされますか?
少し早いですが、僕は山形県のさくらんぼを先日送りました。
ちょうど昨日届いたようで、甘くて美味しかったと喜んでくれたのでよかったです。実際に届いた物がこちら。LINEで写真を送ってくれました。

May 12th is Mother's Day. What presents will you receive? It's a little early, but I sent cherries from Yamagata Prefecture the other day. It seems like it arrived just yesterday, and I'm glad that she was happy that it was sweet and delicious. Here is what actually arrived. She sent me a photo on LINE.

実際に送ったギフトの詳細は下記リンク貼っておきます。
まだ迷っている方おられましたら母の日ギフトに送ってみてはいかがでしょうか。きっと喜んでくれると思います。

The details of the gift actually sent are provided in the link below. If you are still unsure, why not try sending it as a Mother's Day gift? I'm sure you'll like it.

さくらんぼって高くて自分で買おうとはなかなか思わないけど、贈り物だと嬉しいかなと思って今回は買ってみました。ちなみに母の日当日はこれと別でお花も届く予定です。感謝はしすぎるくらいがちょうどいいなと思います。特にこういう特別な日でないと伝える機会も少ないので。

Cherries are expensive and I don't think about buying them for myself, but I thought they would be nice as a gift, so I bought them this time. By the way, flowers will also be delivered on Mother's Day. I think it's just right to be overly grateful. Especially since I don't have many opportunities to tell them unless it's a special day like this.

皆さんはどういうものを送るのでしょうか?
僕はこれまで、体に良くて飲めるお酢やシャンパン、ワイン、バッグなど様々です。もらったら一番嬉しいものって何でしょう、、、
それではまた。ありがとうございました。

What kind of things will you send? Up until now, I've tried various types of vinegar, champagne, wine, bags, etc. that are good for the body and are drinkable. What would you be most happy to receive? See you soon. thank you very much.



【母の日ギフト 山形県さくらんぼ 佐藤錦】


この記事が参加している募集

おすすめギフト

私のイチオシ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?